[TXT] (Kelionė į svetimą dangų 2) 9as epizodas “Svetimas Gyvenimas”

Standartinis

kiekvieną dieną bandau perrašyti savo gyvenimą… bandau pastatyti savo namus šiuose Namuose… Laukiu supratimo, paguodos vilties – laukiu kad kas nors padės man pasijusti geriau…

iš naujo statau savo namus

 akimirka po akimirkos
 lūžis po lūžio
 tiek daug pastangų man reikia
 gyvenant gyvenimą ne savo.
Žinai, man įdomu ar pastebi kas nors mano pastangas, ar pastebi kai man sunku… Pastaruoju metu jaučiuosi gyvenąs gyvenimą kuris man nieko neatneša, bet vargina ir sekina…
nes sunku gyventi gyvenimą
 kurį tau sugalvojo kiti…
***
Daugiau Čia
Reklama

Parašykite komentarą

